17 Juni

Meet & Greet zaterdag 25 juni

Nog een paar dagen en dan worden de nieuwe teamindelingen bekend gemaakt. Het eerste moment om in de nieuwe samenstelling te gaan trainen is zaterdag 25 juni. Hoe leuk is dat??

Teams spelen voor het eerst in de nieuwe samenstelling
Alle teams worden op zaterdag 25 juni verwacht; je kunt kennismaken met elkaar, de eerste korte oefenwedstrijd spelen of training volgen. En misschien zijn er dan ook al coaches, trainers en teammanagers bekend voor je team! Om alles goed te laten verlopen, zijn er vaste momenten gepland (zie onder).

Ouders maken afspraken
Terwijl je kind(eren) voor het eerst in het nieuwe team speelt/spelen, heb jij als ouder de gelegenheid kennis te maken met de 'nieuwe teamouders'. Tijdens dat kennismakingsmoment, verwachten we als club ook dat er zoveel mogelijk vrijwilligerstaken verdeeld worden. En er zijn heel veel taken; op de achtergrond of juist vooraan, flexibel of juist op regelmatige basis, en ook in een commissie of juist incidenteel. Kortom: voor elk wat wils. Belangrijk is echter dat we het samen doen; op die manier houden we de club sportief en gezond.

De planning is als volgt
09.00  - Benjamins en E/F jeugd
10.00  - D-jeugd
11.00  - C-jeugd
12.00  - A/B-jeugd

We rekenen erop dat per kind één van de ouders aanwezig is, om zich in te schrijven voor een vrijwilligerstaak. Ben je verhinderd? Geef dan vooraf aan voor welke taak (1e en 2e keuze)  je je wilt inschrijven.

Graag tot zaterdag 25 juni. Koffie/thee en iets lekkers staan klaar!