21 Juni

Vrijwilligersborrel 24-06 van 17.30 - 19.30, de uitnodiging komt morgen in je mailbox!

Op vrijdag 24 juni is het zover; de jaarlijkse vrijwilligersborrel bij MHCZutphen. Een mooi moment op DANK JE WEL te zeggen, tegen jou als vrijwilliger. Zonder jou zag het er op de club niet zo netjes uit, konden we geen kopjes koffie serveren op zaterdagen, en konden we de facturen niet innen. Om maar eens iets te noemen-:)). Ben jij dus die vrijwilliger die het afgelopen jaar een bijdrage leverde als:
- barcommissielid
- coach en/of trainer (vrijwillig)
- commissielid financien
- groen- en/of grijsklusser
- hulpouder Benjamins (op regelmatige basis)
- materiaalbeheerder
- scheidsrechtercommissielid
- sponsorcommissielid
- systeembeheerder
- teammanager
- TC-commissielid
- VOG-functionaris
- wedstrijdcaptain
- wedstrijdsecretaris
- of....?
Wees dan welkom op vrijdag 24 juni, tussen 17.30 - 19.30, op het gezellige MHCZ-terras. Je bent er toch ook bij?? Om een beetje beeld te hebben hoeveel vrijwilligers we op dat moment kunnen bedanken, vragen we je je aan te melden via [email protected]. Doe dit svp vóór woensdag 22 juni.

Graag tot vrijdag 24 juni.
Sportieve groet,

Annemieke, Gerben, Jochen, Pieter, RichardS, RichardvW, Liliane