19 Juni

Weekendje International Tournament Dusseldorf

Hoe leuk is dat?? Onze MHCZ-leden Vet-A, VetB, H2, dames en heren gemixt waren dit weekend te vinden in Dusseldorf. Met hun vrienden uit San Sebastian, Genoa en Dusseldorf hebben ze een fantastisch hockeytoernooi beleefd! Meer foto's zien?
Volg ons dan op Insta of FB.

Wil jij ook sportiviteit en gezelligheid combineren? En word jij ook enthousiast om in MHCZ-Veteranen-team te spelen? Geef je dan op bij [email protected] voor 3 proeftrainingen, óf kom op donderdagavond langs om kennis te maken!

Oh ja! Tijdens de Meet & Greet kun je als (aspirant-) veteraan een balletje slaan. Tijden volgen snel.