26 Augustus

Na je training of wedstrijd samen eten?

Heb jij na je training of wedstrijd ook wel 's zin om samen te eten? Dat kan, en het is ook nog eens heel goed voor het teamgevoel en reuze gezellig!

Samen lekker eten
Vanzelfsprekend hebben we een bordje friet, snack en limonade op het menu staan! Wil je iets anders, bijvoorbeeld een bord pasta of kop heerlijke soep? Dat kan ook. In alle gevallen geldt: reserveer een plek via [email protected], en dan komt dit helemaal in orde.

Voor trainers hebben we tegenwoordig een 'trainershap' op donderdag en vrijdag. Als je meerdere trainingen verzorgt, dan is het fijn om in het clubhuis iets lekkers te eten. Vraag Gaby naar het assortiment en prijzen.

Fijn borrelen
Wist je al dat je tegenwoordig op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag een borrelbord kunt bestellen? We hebben borden voor 2 personen én 4 personen. En ben je met meer personen? Dan regelen we dat ook.

Barcommissieleden
Om op zaterdag alle leden en gasten van lekkers te voorzien, zoeken we met spoed enkele gastvrije barcommissieleden. Heb jij 3,5 uur per maand over voor de club van jouw zoon en/of dochter? Mail dan naar [email protected]. We zien je graag achter de bar…