12 November

Feestje gehad, deel 5

Het avondprogramma was voor de jeugd. Voor zowel O12/O14 als O16/O18 was er een DJ geregeld, lekkere snack(s) en veel vrijwilligers die dit mogelijk maakten.
Honderd jongeren hebben zich primá vermaakt met elkaar bij de Silent Disco tussen 18.00 - 20.00. De muziek was goed en deze leden hadden in de gaten dat je mét elkaar een feessie kunt bouwen. Hoe gezellig is dat?

Een flink aantal O16/O18 leden was in de mood om met elkaar 's avonds feest te vieren, want.... daar ging het om. Met elkaar vieren dat onze club 115 jaar bestaat. Onze club, dat zijn we samen. Jammer dat een paar leden bij binnenkomst al bepaalden dat het écht niet gezellig mocht worden, snel de consumptie naar binnen werkten, direct vertrokken en feest gingen vieren op een andere plek buiten de club. Eerlijk gezegd was dit niet sportief richting de leden die er wél zin in hadden.

Maar we blijven het proberen hoor, een feestje bouwen voor O16/O18, zonder dat er alcohol wordt geschonken. Dat moet toch lukken? Aan iedere jongere: heb jij zin om te laten zien hoe je een feestje bouwt, meld je aan, doe mee en feest mee! Meld je aan bij [email protected] en maak er samen iets moois van.

ps de gezellige foto is van het O12/O14 feest!

MHCZutphen bestaat 115 jaar