10 Maart

Kluszaterdag op 18 maart

Het seizoen start weer en we hopen op een mooi vervolg. Omdat we een fris en opgeruimd sportcomplex belangrijk vinden, is er zaterdag 18 maart een kluszaterdag.

Ouders van leden kunnen tussen 09.00 - 16.00 uur terecht om te klussen, en we hebben van alles in petto. Er zijn echte opruimklussen, het onkruid moet gewied rondom de velden en het clubhuis. En de banners moeten vervangen worden.
Best veel om met een paar mensen te doen, dus we vragen heel veel handen!

Je hoeft natuurlijk niet de hele dag te klussen, met een 1,5 tot 2 uur klusarbeid zijn we ook al heel blij.

Laat svp wel weten of je erbij bent. We zorgen dan voor een lekkere kop koffie of thee. Stuur een mail naar [email protected]