16 Juni

Lijncoördinatoren gezocht voor jeugd en senioren

Volgende week is er een Meet & Greet en de derde vacature die we onder de aandacht brengen is: Lijncoördinator Jeugd en / of Senioren.

Altijd al een bijdrage willen leveren aan de club van je dochter(s) en/of zoon(s)? Mooi, want nu is het moment aangebroken om je vrijwillige bijdrage te leveren.

We zoeken mensen die een paar uurtjes per maand hun creativiteit en denkkracht willen doneren tbv teamindelingen en teammeetings! Je vormt dan een welkome aanvulling op de bestaande TC-, die maandelijks bij elkaar komt in een ontspannen en gezellige setting.

Wil je meer weten? Stuur dan een korte mail naar [email protected].

Heb je andere kwaliteiten die je graag wilt inzetten? Mail dan naar [email protected]