3 September

Gewijzigde openingstijden

Met ingang van seizoen 23/24 heeft het clubhuis gewijzigde openingstijden. Het clubhuis is open op:
- donderdag- en vrijdagavond van 17.00 tot 00.00u.
- zaterdag hele dag, vanaf 08.15 tot circa 1,5 na afloop laatste wedstrijd
- zondag, een uur voordat de eerste wedstrijd begint tot circa 1,5 na afloop laatste wedstrijd.

Extra gezellig
Tijdens de openingstijden maken we het extra gezellig om lang te blijven zitten en bij te kletsen. Zo serveren we op donderdag en vrijdag een eenvoudige maaltijd (wel vooraf reserveren!), lekker voor of na je training. Tijdens de openingsdagen kun je ook een borrelbord bestellen. Klinkt goed, toch? Reden genoeg om tijdens de openingstijden af te spreken met teamgenoten, nietwaar?

Vergaderingen
Op andere dagen zal soms het clubhuis in gebruik zijn door de TC, Sponsorcommissie of voor een bestuursvergadering. De bar is dan niet open.

Oefenwedstrijden of evenementen?
Op het moment dat er meerdere oefenwedstrijden tegelijk zijn, inhaalwedstrijden of evenementen, kan het clubhuis op verzoek eventueel open. Dit moet wel tijdig aangevraagd worden! Bel of app dan met 06 208 388 51 (Gaby werktelefoon) of mail naar [email protected]

PS
Het is overigens niet toegestaan na afloop van trainingen zelf meegebrachte alcohol te nuttigen. En wellicht ten overvloede, op het MHCZ-complex mag niet gerookt worden.