19 September

Herhaalbericht - Trainers gezocht voor 24-09 - Herhaalbericht

Meedoen met Roefeldag?
Op zondag 24 september is het Roefelen bij de sportclubs, dus ook bij MHCZutphen! Wil jij je klasgenoten of vrienden laten ervaren hoe leuk hockey is? Geef hem of haar dan op voor de Roefeldag. We bieden een clinic aan tussen 12.30 - 13.30 u. Leuk toch? Opgeven kan (ook in groepjes) via www.roefeldag-zutphen.nl.

Korte training verzorgen?
Wil jij als MHCZ-trainer voor de Roefeldag een korte clinic / training verzorgen? Topper!! We zijn nog op zoek naar trainers die in 60 minuten een klein groepje leerlingen van groep 5, 6, 7 en 8 enthousiast willen maken voor hockey. De clinic/training staat gepland van: 12.30 - 13.30u

We zien het liefst dat er twee trainers per groepje zijn. Dat is gezellig en prettig voor jezelf en de groep. Opgeven kan bij: [email protected].