16 Oktober

Belangrijke update: Start nu de scheidsrechterscursus en examen voor O16 en hoger

Beste hockeyer,

Start zo snel mogelijk. We willen je eraan herinneren dat je de scheidsrechterscursus moet afronden als je dit jaar voor het eerst bent ingedeeld in een O16-team of hoger en nog geen scheidsrechterskaart hebt.

Vorige week heb je een mail van de bond ontvangen met de online cursus en een oefentoets, maar helaas zat daar niet direct een link bij voor het examen. Gisteren hebben wij vanuit de club een extra mail gestuurd met de juiste linkjes naar het examen! Het examen kan op verschillende dagen in een bepaald tijdslot worden afgelegd. Deze examendagen zijn vanaf vandaag 16, morgen 17, vrijdag 18 oktober en volgende week de werkdagen, 21 tm 25 oktober.

Het is belangrijk dat je het examen deze week of uiterlijk volgende week aflegt, zodat alles voor de herfstvakantie is afgerond.

Check je mail voor de details en zorg dat je het examen op tijd doet!

We wensen je veel succes! Na het behalen van je examen volgt er medio november nog een cursusavond op de club! Je krijgt hiervoor een persoonlijke uitnodiging.

PS Speel je in een O14-team en had je je nog niet aangemeld en heb je wel interesse, dan kun je je nog steeds aanmelden via [email protected]

Met sportieve groet,
De Arbitragecommissie