1 November

Succes maken we samen! Het vervolg.

Succes maken we samen! Het vervolg...
Voor de zomer hebben we tezamen met een grote groep leden en ouders een zinvolle en leuke inspiratieavond gehouden onder het motto "Succes maken we samen!" Op deze avond hebben we gesproken over wat er goed gaat bij MHCZ en ook over wat beter kan. Samen zijn we tot ideeën gekomen om het nog leuker te maken op onze hockeyclub. Succes maken we tenslotte samen!

Vanaf zaterdag 2 november hangen de getekenden uitwerkingen met ideeën van deze avond in het clubhuis. We nodigen iedereen van harte uit om de tekeningen te komen bekijken en te lezen welke ideeën de leden hebben voor onze mooie hockeyclub.

Op donderdag 21 november staat vervolgens een nieuwe bijeenkomst gepland voor een vervolg. De uitnodiging hiervoor volgt op korte termijn. We hopen op 21 november op de aanwezigheid van nóg meer enthousiaste leden en ouders!

Hartelijke groet,
Werkgroep Verenigingsondersteuning
Erik Geerders, Jeroen Gort, Vera van der Vegt en Ilse van Voorden

ps. was je niet bij de eerste "Succes maken we samen!" - bijeenkomst? Kijk dan vooral dit filmpje, dat de introductie voor de eerste bijeenkomst was: https://www.youtube.com/watch?v=7rBSIVqxj24