18 December

Vernieuwen VOG

Het is weer tijd voor  de (her)registratie van de VOG, de Verklaring Omtrent Gedrag die vrijwilligers bij MHCZutphen allemaal moeten hebben, voor en sociaal veilig klimaat bij MHCZutphen.

De VOG is een verklaring van het ministerie van Veiligheid en Justitie waaruit blijkt dat het gedrag uit het verleden van een persoon geen bezwaar oplevert voor het gevraagde doel.

Aan het aanvragen van een VOG zijn geen kosten verbonden. Deze maand zal de aanvraag VOG verstuurd worden.

Wij verzoeken je de ontvangen verklaring z.s.m. te scannen ensturen naar [email protected]

Als een lid weigert om een VOG aan te vragen, of als het ministerie geen VOG wil verstrekken, volgt een gesprek met het bestuur. We zien jullie reacties graag snel tegemoet. LET OP de link die wordt toegezonden is maar bepaalde tijd geldig.

Groet,

Het Bestuur