23 Juni

Trainen met het nieuwe team 29-06 tm 03-07

Beste jeugdleden,

Deze week train je voor de laatste keer met je oude team. Volgende week willen we graag de mogelijkheid bieden om een keer te trainen met je nieuwe team, zodat jullie nieuwe team kennis met elkaar kan maken. Omdat het trainingsschema met trainers voor alle teams voor volgend seizoen helaas nog niet klaar is, vliegen we deze kennismakingstrainingen voor komende week even praktisch aan. Lees dit bericht even goed.

Alleen trainen als nieuwe trainer bekend of vrijwilliger beschikbaar

Je nieuwe team kan volgende week alleen trainen als al bekend is wie jouw team volgend seizoen gaat trainen óf als een van de ouders in jouw team als vrijwilliger deze training kan begeleiden. Is er geen trainer en geen vrijwilliger beschikbaar, dan kan je team dus helaas niet trainen.

Voor de volgende teams is er op dit moment helaas nog geen nieuwe trainer bekend: MA2, MA3 MA4, MA5, MB3, MB4, MB5, MC2, MC3, MC4, MC5, MD1, MD2, JA1, JB2, JC2, JC3.

De jongste jeugd traint helaas niet in de nieuwe teamsamenstellingen en komen na de zomervakantie weer samen. Trainingsdagen voor de jongste jeugd seizoen 2020-2021 zullen plaatsvinden op woensdag en vrijdag.

Als jouw team nog geen trainer heeft dan kan onder de ouders van het team even overleg plaatsvinden of er een ouder is die de kennismakingstraining vrijwillig wil begeleiden. De vrijwilliger hoeft geen training in elkaar te kunnen zetten, het kennismaken staat immers voorop; een onderling partijtje begeleiden is al heel fijn. Deze vrijwilliger kan vervolgens per mail aan de technisch manager doorgeven dat jullie team komt trainen via [email protected].

Beschikbare trainingstijd voor je nieuwe team volgende week

De trainingen vinden plaats volgens het huidige trainingsschema, maar dan op het tijdstip van je nieuwe teamnummer. Bijvoorbeeld: je zat in JD2 en gaat volgend seizoen spelen in JC3, dan kan je nieuwe team trainen op de dag en het tijdstip dat afgelopen weken de oude JC3 trainde.

Je kunt het huidige trainingsschema vinden via de website—> trainingen—> kies in het verschenen dropdown-menu voor "veld”—> kies in het verschenen dropdown-menu voor "corona v3”. Nu verschijnt het hele weekschema (NB de trainers die hier staan genoemd zijn dus niet de nieuwe trainers, het gaat alleen om dag/tijdstip.