1 Juli

Oefenwedstrijden en coronamaatregelen in de zomerperiode

Per 1 juli 2020 zijn de Corona-maatregelen versoepeld. Om er voor te zorgen dat we ons als club aan de maatregelen kunnen houden geldt het volgende in elk geval voor de komende zomerperiode (1 juli – 31 augustus).

Een team krijgt alleen een veld aangewezen voor een oefenwedstrijd als zij eerst de naam en het telefoonnummer doorgeeft van een corona-verantwoordelijke namens het team.

Pas na bevestiging van het wedstrijdsecretariaat mag een veld gebruikt worden.

Oefenwedstrijden aanvragen: [email protected]

Alléén als er toestemming is gegeven, kan er geoefend worden. We proberen vanuit efficiency en kostenbeheersing de activiteiten te bundelen. Bij bevestiging zal worden doorgegeven hoe en wat met het openen en sluiten.

In het excel bestand (wordt apart op de site geplaatst) staan de data en welke blokken er nog vrij en bezet zijn.

De corona-verantwoordelijke mag de trainer, coach, teammanager of een ouder zijn, zolang het maar een volwassene is, die bereid en in staat is de corona-instructies op te volgen.

De aangewezen Corona-verantwoordelijke:

-       Is telefonisch bereikbaar en aanwezig op het complex tijdens de activiteit van het team, van 15 min vóór, tot 15 min na de activiteit;

-       Is herkenbaar (hesje aan);

-       Zorgt er voor dat na afloop van de oefenwedstrijd enkele zaken worden schoongemaakt (o.a. deurklinken, trainingsmaterialen, WC), adhv een instructie die beschikbaar is op de club (voor schoonmaakmaterialen wordt gezorgd);

-       Wijst personen van 18+ erop als zij geen 1,5 meter afstand houden in de dug-out en/of buiten de hekjes van het kunstgras (alleen tijdens het hockeyen zelf is afstand houden niet nodig);

-       Spreekt mensen er op aan als zij zich niet aan de overige regels houden;

-       Mag mensen van het complex verwijderen als ze zich niet aan de afspraak houden.

Let op: het clubhuis en de kleedkamers zijn gesloten. Alleen het invalidentoilet mag worden gebruikt in geval van hoge nood.

Fijne zomer