14 Oktober

Afgelastingen wedstrijden tot en met 11 november 2020

Ondanks de inzet van alle betrokkenen heeft de overheid gisteren aangegeven dat er de komende vier weken geen competities mogen worden gespeeld. Ook zijn er andere maatregelen inzake de sport afgekondigd. De competitieleiding zal zo meteen alle wedstrijden die tot en met woensdag 11 november op de agenda staan afgelasten.

Later vandaag zal de KNHB een nieuwsbericht plaatsen met een nadere toelichting op de overheidsbesluiten en tevens zal hierover een verenigingsnieuwsbrief worden verstuurd. De competitieleiding hoopt dat na 11 november de competities weer kunnen worden hervatten en zal de gevolgen van deze tijdelijke stop gaan inventariseren. Ambitie blijft om competities volledig te spelen. Hiervoor kan ook december worden gebruikt.

Vriendelijk verzoek om bij verdere vragen de centrale communicatie van de KNHB, die vanmiddag volgt, af te wachten.

p.s. Oefenwedstrijden onderling met teams van eigen club zijn toegestaan.