2 November

Hesjes per team (2)

Hesjes zijn uitgereikt
Afgelopen zaterdag was het zover! Vanaf nu heeft ieder team eigen hesjes. Heerlijk schoon, Coronaproof en in supermooie kleuren.

Telkens wassen
Elke lijn heeft een specifieke kleur, en de bedoeling is dat gebruikte hesjes na elke training of oefenwedstrijd gewassen worden. Wie dat doet? Dat mag je als team zelf bepalen. Sommige teams maken een roulatiesysteem, sommige teamleden wassen het hesje zelf en andere teams hebben een coach/manager die wekelijks een wasje draait.

Compleet
Afspraak is dat de sets aan het eind van het seizoen weer compleet zijn. Mocht dat niet het geval zijn, dan moet een team zelf zorgen dat het aangevuld wordt.

Heb je nog geen hesje ontvangen? Vraag het je coach/manager. Deze week worden de hesjes nog uitgereikt, er moet getekend worden voor ontvangst. Niemand gezien om de hesjes in ontvangst te nemen? Stuur een mailtje naar: [email protected]