7 November

C-19 Verantwoordelijken

Fijn dat ze er zijn, die C-19 Verantoordelijken!
Tijdens trainingen zorgt een vaste groep trainers dat C-19 maatregelen goed opgevolgd kunnen worden.
Hierbij is het van belang dat iedereen rekening houdt:
- met 1,5 meter afstand
- dat je met schone trainingsmaterialen werkt
- met de vraag of het kán!
Je moet immers klachtenvrij zijn om te kunnen trainen!

Tijdens de oefenwedstrijden van de jeugd zijn Barcommissieleden aanwezig om de belangrijke rol van C-19 Verantwoordelijke op zich te nemen. Van groot belang om alles conform richtlijnen te laten verlopen. En ja, dan is er ook een kop koffie 'To-Go'. Maar de Barcommissieleden zijn niet alleen. Op die zaterdagen lopen er een paar begeleiders rond, in gele hesjes, die met elkaar zorgen dat er gezellig en veilig gespeeld kan worden. Veel dank aan al deze vrijwilligers!

En vanaf deze plaats ook een groot compliment aan leden die zich keurig aan de C-19 afspraken houdt!

Samen houden we de club sportief en gezond