18 November

Herfstbericht

Beste leden, ouders en betrokkenen,

In september zijn we met frisse moed met een nieuw seizoen gestart. We hadden er zin in met elkaar en we verheugden ons op een mooie competitie. Teams werden gevormd en ambities uitgesproken. Maar helaas gooide C-19 opnieuw roet in het eten. C-19 is nog altijd niet uit onze samenleving en onze club. De strenge maatregelen zorgen voor teleurstelling bij ons allemaal. Ambities moeten worden bijgesteld en verwachtingen komen niet uit.

Onze vrijwilligers en betaalde trainers werken met man en macht aan een passend hockey aanbod. We zorgen ervoor dat, daar waar mogelijk, onze leden nog veilig kunnen hockeyen. Ook nu we nog maar weinig speelruimte hebben, worden er creatieve oplossingen bedacht om binding met alle leden te houden.Hoe mooi is dat?

C-19 raakt ons allemaal, op heel verschillende manieren. Niet alleen op de club, maar ook thuis, op het werk en op school. Het virus zorgt voor persoonlijk leed of ingewikkelde situaties. Daarom mijn oproep aan al onze leden. Laten we er samen onze schouders onder zetten. We zijn een vereniging en verenigen doe je samen. Alleen samen komen we er doorheen, zelfs als samen nu afstand houden betekent. Samen staan we sterker, sterker dan alleen!

Heb jij ideeën om op een prettige manier in beweging te blijven, op of rondom de velden? Heb je ideeën als het gaat om teamspirit? Wil je leuke filmpjes delen op Social Media of heb je altijd al eens gemixt willen spelen? Of is het iets anders dat je met ons wilt delen? Laat het ons weten en wellicht zien we jouw idee in ‘no-time’ terug op de club.

Blijf gezond!

Liliane Schepers