31 Januari

Ambities

Ilse Boevink komt nog eens ergens. Was ze in het najaar al veelvuldig te vinden bij Kampong waar ze de fijne kneepjes van het keerpersvak leerde van Ayeisha Mc Ferran (keeper van het Ierse elftal), tegenwoordig reist ze nog even iets verder....
Ilse is gevraagd de komende weken mee te trainen bij Amsterdam met A1 en het ging super. Maandag 1 en woensdag 3 februari reist ze weer af naar het Amsterdamse! Ze gaat ook nog trainen bij Hurley en Schaerweijde! Tjonge, het kan niet op! We hebben er alle vertrouwen in dat, wanneer de competitie weer start, ze staat te vlammen onder de lat bij MB1. En met elkaar hopen we natuurlijk dat we allemaal snel weer in ons wedstrijdritme komen. We zien er naar uit!