16 April

Nieuwe MHC Zutphen hoodie – bestel ‘m nu!

Nieuwe MHC Zutphen hoody – bestel ‘m nu!

Na het nieuwe shirt presenteren we nu met trots… De nieuwe clubhoody!

Draag ‘m voor en na je training, als je naar je wedstrijd gaat, hij staat en draagt altijd lekker.

Vanaf dit weekend (17 april) staat een show-exemplaar deze week te shinen op het terras voor het clubgebouw.

Wil je ook zo’n gave hoody? Je kunt ‘m vanaf nu bestellen (sluiting bestelperiode = 1 mei). Je bestelt ‘m in jouw maat via dit formulier. Vanaf ongeveer 1 augustus ligt ‘ie voor je klaar bij Houx Sport. Rond de tijd dat de hoodies in de winkel liggen, informeren we je hierover op deze plek.

De prijs van deze hoody: € 44,99 voor kindermaten tot en met 164 en € 49,99 voor volwassen maten vanaf XS. Als lid van onze vereniging ontvang je op je hockey-aankoop 10% korting.