3 Juli

Teamkleding in MHC Zutphen stijl!

Nieuws afbeelding Willen jullie het nieuwe seizoen je team in een nieuw trainingspak steken en sponsoren een mooie reclame-uiting geven? Dan is er voor jouw team de aanbieding voor "gesponsorde teamkleding”.

Hoe werkt het?

Wil je aan de slag met sponsoren en je team laten sponsoren? Op zaterdag 10 juli tussen 9 en 12 uur kun je trainingspak komen passen met je team.
Heb je de sponsor(en) voor je team gevonden die zijn/hun naam aan jouw team willen verbinden? Neem dan contact op met Richard Sommer (06-24702523) van de sponsorcommissie, met de vraag of de sponsoring in lijn ligt met het sponsorbeleid en bestaande sponsorafspraken.

De prijs per trainingspak:

• Kindermaten (t/m 164):

Broek 39,95

Trainingsjack 49,95

• Volwassen maten (vanaf XS):

Broek 39,95

Trainingsjack 59,95

Op de pakken ontvang je de clubkorting van 20% bij Houx; deze korting ben je per pak ongeveer kwijt aan de sponsorbedrukking. Hoe meer logo’s op het trainingsjack te drukken, des te hoger deze bedrukkingskosten.

De sponsor(en) betaalt de factuur voor de pakken aan Houx Sport. Het bedrag is het veelvoud aan pakken en is incl. BTW, welke voor de ondernemer aftrekbaar is. Als voorbeeld: met 15 (volwassen maten) trainingspakken is de teamdeal ca. €1.500 incl. BTW (incl. clubledenkorting, incl. bedrukken) en €1.240 excl. BTW. Is de sponsorbijdrage niet helemaal toereikend? Dan betaal je als teamleden het verschil als eigen bijdrage. Dus stel de sponsor draagt €1.000 bij? Dan rest €500 : 15 = €33 als eigen bijdrage per teamlid.

MHC Zutphen deelt niet in de sponsorbijdrage. De sponsorbijdrage komt geheel ten goede aan de ‘teamkleding’ voor het team.

- Wil je de pakken voor je team bestellen? Vul dan deze bestellijst in met de namen van je teamleden en hun maat voor broek en trainingsjack.

- Neem de lijst mee en de bestanden van je sponsorlogo’s die op het trainingsjack gedrukt dienen te worden (in "eps” of "ai” format).

- Na de bestelling liggen de teampakken bij tijdige bestelling aan het begin van het nieuwe seizoen klaar om op te halen voor je team!

NB 1: De teampakken blijven eigendom van het gesponsorde team waaraan de sponsor zijn naam verbindt.
NB 2: Mocht je team nu nog  ‘teamkleding oude stijl’ hebben (aangeschaft vóór deze nieuwe afspraak), draag ‘m dan nog gerust als team wanneer deze outfit nog goed genoeg is. Het bijbestellen van pakken voor zo’n team kan echter niet meer. Je bent natuurlijk welkom bij Houx Sport voor de nieuwe gesponsorde "teamkledingdeal”.