31 Augustus

Het nieuwe seizoen in nieuwe shirts!

Nog een paar dagen, houdt het nieuws in de gaten…
Fijn dat het nieuwe hockeyseizoen begonnen is! Volgende week zaterdag spelen de meeste teams de eerste competitiewedstrijden.

Al eerder hier aangekondigd: we spelen met ingang van dit seizoen in nieuwe shirts. Houdt het nieuws in de LISA app in de gaten: één dezer dagen liggen de nieuwe shirts in de winkel, bij Houx Sport. Dan kun je ook je hoodie in jouw maat ophalen als je die in mei besteld hebt.

We spelen in nieuwe shirts, want… we hebben een nieuwe kledingleverancier, gekozen voor een nieuw ontwerp van het shirt en… we hebben nieuwe shirtsponsoren! De nieuwe sponsoren presenteren we deze week. Dus: net op tijd voor het nieuwe seizoen zijn de nieuwe shirts binnen. Houd het nieuws op de LISA app in de gaten om te weten wanneer je het shirt kunt aanschaffen, om wedstrijd-klaar te zijn voor het nieuwe seizoen! Je hebt het nieuwe clubshirt nodig om mee te kunnen spelen met competitiewedstrijden voor MHC Zutphen.

Hartelijke groet,
Sponsorcommissie