21 September

Uitnodiging CS Examen

Beste hockeyers,

110 uitnodigingen

Vandaag heeft de scheidsrechterscommissaris 110 leden uitgenodigd voor het examen voor het halen van de clubscheidsrechterskaart. Vanaf de B-leeftijd en hoger is het verplicht om een scheidsrechterskaart te halen. De KNHB heeft dit met alle clubs afgesproken, zodat spelers de regels goed kennen en ook de club kunnen ondersteunen bij het fluiten van juniorenteams.

Voorbereidingen

Je kunt je voorbereiden op het examen door in te loggen bij de website van de hockeybond. Controleer of je kunt inloggen, zoek je KNHB-nummer op, ga naar de digitale leerweg, kijk naar de filmpjes, en lees alle spelregels nog eens door. Het is echt niet moeilijk. Maar je moet het wel even de tijd nemen om alles goed door te lezen en de proefexamens te doen.

Examen 1 tot en met 5 november

In de week van 1 tot en met 5 november is het examen. Zodra de datum en tijdstip exact bekend zijn, ontvangen jullie hiervan bericht met instructies.

Heb je nog geen kaart en heb je in augustus of september 2020 ook een uitnodiging gehad, dan is die uitnodiging vandaag nog eens verstuurd. Heb je geen mail ontvangen, kijk dan ook even op de mail van je vader of moeder. De e-mail wordt namelijk verstuurd naar het eerst genoteerde e-mailadres in Lisa. Nog steeds niks ontvangen, mail dan meteen naar [email protected].

Succes.

MHCZutphen Scheidsrechterscommissie