27 September

Open Dag Zuidveen

Het was fantastisch, de Open Dag Zuidveen bij MHCZutphen. Er was veel interesse voor het mooie hockeyspelletje! Dank aan MD1, jeugdvrijwilligers 20-21 Nynke, Eva, Clementine en Pieter. Samen vormden zij het visitekaartje van de club. En vandaag is er al direct nieuwe instroom in de Basistraining. Hoe mooi is dat?

Deze activiteiten om leden te werven zijn heel belangrijk voor de club. Op dit moment is er plaats bij diverse jongste jeugd en jeugdteams. Ook voor senioren én veteranen zijn er mogelijkheden. Heb je interesse om te gaan hockeyen of ken je mensen? Geef je dan op via [email protected].

Heb je interesse om te helpen bij ledenwerfactiviteiten? Laat het ons weten, en stuur een mailtje naar [email protected].