8 Oktober

Hockeykamp op de club in de herfstvakantie

Nieuws afbeelding In de herfstvakantie is de club gesloten voor alle trainingen.

Wil je toch heel graag wilt hockeyen in de vakantie, geeft je dan op voor het hockeykamp van Sportways dat 18, 19 en 20 oktober op de club wordt georganiseerd.

Tijdens het hockeykamp kun jij naar hartelust hockeyen. Samen met de enthousiaste trainers van SportWays ga je aan de slag om nieuwe skills te leren en jouw basistechnieken te verbeteren. De uitdagende clinics en afwisselende oefeningen zorgen ervoor dat je heel veel nieuwe dingen gaat leren. Maar er is ook genoeg ruimte om nieuwe vrienden te maken en leuke spellen te doen.

• Kids, 5 t/m 7 jaar
  • YoungStars, 7 t/m 9 jaar
  • Juniors, 10 t/m 13 jaar

Meld je aan voor het hockeykamp in de herfstvakantie via  https://nl.sportways.com/nl/taxonomy/term/3833?utm_source=digipakket&utm_medium=club&utm_campaign=Zutphen  !

15% groepskorting

Ga je met een groep naar het kamp? Meld je dan aan als groep, en krijg 15% korting per persoon! Jouw groep moet uit zes of meer deelnemers bestaan, die allemaal minstens drie hele dagen op kamp gaan. Stuur een mail naar [email protected]  met de voor- en achternamen van alle deelnemers en naar welke leeftijdscategorie(ën) jullie gaan. Je ontvangt dan van SportWays een kortingscode, zodat jullie je kunnen aanmelden voor het kamp.

Let op! Zorg ervoor dat niemand zich aanmeldt voordat je de kortingscode hebt ontvangen. Je kunt namelijk niet meedoen aan de groepskorting als je al aangemeld bent voor het kamp.