12 Oktober

Young Umpire Challenge 20 oktober op Doetinchemse HC

We hebben goed nieuws voor jouw jonge en enthousiaste clubscheidsrechters!

In oktober zullen we in ieder district een keer langskomen om eenYoung Umpire Challenge te houden. De YUC (15-21 jaar) duurt 2 uur en in deze tijd zullen er twee sessies worden gehouden. Alle deelnemers zullen beide workshops doen.

De eerste is 'Hoe verkoop je je beslissing?  en de tweede is de positioning. Super interessante workshops waarbij de jonge scheidsrechter zelf op het veld staat en tips & tricks krijgt van de aanwezige ervaren KNHB Bondsscheidsrechters.

Dus sportieve kleding en een fluit zijn dan ook noodzakelijk

Op20 oktober organiseren we opDoetinchemse HC een Young Umpire Challenge. Dit is van17 tot 19 uur.

Aanmelden kan gemakkelijk via  www.knhb.nl/kenniscentrum/scheidsrechters/young-umpire-challenge . Deelname is kosteloos. Via deze link zie je ook de overige data en locaties.

Graag wil ik je vragen om deze mail onder de aandacht te brengen van jouw clubscheidsrechters. Ter illustratie hebben we deze video gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=B0pz8jm9Kpg

Mocht je vragen hebben over bijvoorbeeld de leeftijdsgrens, dan beantwoorden wij deze graag voor je.

Met vriendelijke groeten,

Coen van Bunge (Senior Medewerker Expertisecentrum)

Als je gaat, geef dit dan ook door aan Eric de Jong ([email protected])