3 November

Covid-19- We vragen jouw hulp! Vooraankondiging

QR-code in clubhuis en sanitair
We hebben het deze week allemaal kunnen horen; het aantal C-19 maatregelen wordt weer uitgebreid om de opmars van het virus tegen te gaan. Dit betekent voor iedereen heel veel, en voor ons als sportclub ook! Wat precies, dat zoeken we de komende dagen uit.

Organisatie
Vanaf 6 november gaan QR-codes gescand worden bij het clubhuis en sanitair. Vanaf die dag, op openingstijden van het complex, moet deze actie plaatsvinden bij iedereen die 18 jaar is of ouder. Dat gaat dus de hele dag door!

Wat vragen we aan jou?
Denk na hoe je de club van je kind (of als lid van 18 jaar of ouder) kunt helpen door handen uit de mouwen te steken. Want dit doen we met elkaar! Wanneer kun je helpen met scannen, de 1,5m te bewaken en/of mensen aan te spreken rondom de velden? Een uurtje of 2 per week kan al genoeg zijn! In de weekenden is dit nodig tijdens wedstrijden, door-de-weeks op trainingstijden.

Hoe verder
Vrijdag 5 november stellen we een concrete vraag om hulp. Reageer dan snel op de hulpvraag, zodat we met z'n allen kunnen blijven sporten en aanmoedigen.

Met vriendelijke groet,
Bestuur MHCZutphen