8 November

101 examenkandidaten op 3 november

101 kandidaten hebben woensdag 3 november examen gedaan voor de clubscheidsrechterskaart. Maar liefst 86 zijn er geslaagd, geweldig! Dat betekent dat we 86 nieuwe scheidsrechters hebben. Van harte gefeliciteerd allemaal!

8 deelnemers leverden het examen foutloos in. Een aantal kandidaten heeft niet meegedaan aan het examen. Zij worden samen met de kandidaten die het niet gehaald hebben, binnenkort opnieuw uitgenodigd om mee te doen. Dan gaat het zeker lukken!

De scheidsrechterscommissie is heel blij met dit fantastische resultaat. Dank voor alle energie die jullie hierin hebben gestoken. Nu kunnen jullie 11-tal wedstrijden gaan fluiten. Dat is misschien best een beetje spannend. Daarom geeft de scheidsrechterscommissie aan, dat het mogelijk om bij je eerste fluitbeurten begeleiding te krijgen. Mail hiervoor naar [email protected].

Tot ziens op het veld of in de zaal.

Met vriendelijke groet,

Organisatie & Sport