18 November

Toelichting op C-19 regels voor wedstrijddagen

Zoals bekend hebben we te maken met nieuwe maatregelen. Dit betekent o.a. dat het de komende weken voor bezoekers en supporters niet toegestaan is het complex te betreden. Wat vragen we tijdens op de wedstrijddagen?

Ben je (bezoekende) speler of coach?
  • Dan is het toegestaan het complex te betreden.
  • Ga voordat je gaat spelen thuis naar het toilet, en vul ook thuis je bidon.
  • Dan kun je gebruikmaken van de kleedkamers en de toiletten. Daar word je gevraagd je QR-code te laten zien. Blijf niet langer dan strikt noodzakelijk is.
  • Dan mag je tijdens openingstijden van het clubhuis plaatsnemen op een vaste plek (je blijft dus niet staan en gaat niet wandelen). Daar word je QR-code gecheckt als je > 17 jaar bent.
Ben je ouder van het thuisteam?
  • Dringend verzoek om niet tegen/bij de hekken te staan wachten.
  • Dringend verzoek te wachten in de auto en deze op de parkeerplaatsen te zetten, niet langs de groenstrook.

Ben je rijouder van het gastteam?
  • Je bent welkom rondom het veld en in het clubhuis. Je QR-code wordt in het clubhuis of op het terras gecheckt.
  • Kom svp alléén met striktnoodzakelijke ouders.

Check
  • We controleren iedereen bij binnenkomst op QR-code of testbewijs.