10 Mei

Doe mee met 7 x 7 op vrijdag bij MHCZutphen

Komende vrijdagen kun je als lid van MHCZutphen meedoen met 7 x7!

Wat is het ook al weer?

Bij 7x7 spelen teams van 7 spelers zonder scheidsrechter en keeper op een half veld. Een team speelt op een avond 2 wedstrijden van 25 minuten. De wedstrijden beginnen vrijdagavond om 20.30u. en na afloop kun je gezellig bijpraten voor de 3e helft. De data voor de komende ronde zijn:

- 20 mei

- 3 juni

- 17 juni

- 24 juni

- 8 juli

Heb je het spelniveau van trimmers? Dan kun je meedoen. Geef je dan op in afspreken.nl en geef door wanneer je mee wilt doen. Dat kunnen ook 1 of 2 wedstrijden zijn. Voorwaarde is wel dat je als lid ingeschreven moet zijn bij MHCZutphen.

De clubs in de regio die al eerder met 7x7 meededen zijn o.a. Lochem, Deventer, Doetinchem, Dieren, Twello, Goor en Twente. Onze poule is nog niet bekend.

Iedere week spelen meerdere teams uit de poule bij een andere club. 7x7 is vooral gericht op trimmers en staat bekend om de gezellige 3de helft op de vrijdagavond.

We zien je graag op vrijdag 20 mei!