18 Mei

Teams 2022-2023

De komende weken is de Technische Commissie druk bezig om de nieuwe teams samen te stellen voor het volgende seizoen!

Alle opzeggingen, die tot en met 14 mei zijn binnengekomen, zijn verwerkt en bevestigd. Als je nog geen bevestiging hebt gehad, gaan we er van uit dat je niet hebt opgezegd!

Helaas zijn er een paar leden die hebben opgezegd omdat ze niet zeker weten of ze volgend jaar willen/kunnen hockeyen. Mocht je je bedenken en wil je je toch weer inschrijven, geef dit dan z.s.m. door aan ledenadministratie. Op die manier weet je zeker dat je wordt ingedeeld. Door de goedkeuring tijdens de ALV op 10 mei jl aan de contributietarieven 2022/2023, berekenen we voor een (her-)inschrijving vanaf 1 juli a.s. € 25,- per lid. Goed om te weten!

Met vriendelijke groet,

Joke de Vries