6 September

Herhaalbericht *Hulpouders worden ingepland * Herhaalbericht

Voorbereidingen barwerkzaamheden
Het hockeyseizoen begint en de voorbereidingen zijn volop in gang. Dat betekent dat we ook hulpouders gaan indelen voor de bar op zaterdag. Bar- en rijdiensten vormen een verplicht onderdeel voor ouders waarvan de kinderen bij MHCZ hockeyen. Verplicht is eigenlijk niet het goede woord, want zeg nu zelf, hoe leuk is het om een bijdrage te leveren aan de club van je kind(eren)?

Wat doet een hulpouder?
Als hulpouder help je het barcommissielid bij de uitvoering van horecawerkzaamheden. Je werkt in de keuken, zorgt voor een opgeruimd clubhuis, houdt toezicht op het terras en zorgt voor een gastvrije ontvangst. Je doet dit niet alleen, want er worden telkens een paar hulpouders tegelijk ingedeeld. En het fijne is dat je altijd tijdens een thuiswedstrijd wordt ingedeeld rondom het wedstrijdtijdstip van je zoon of dochter. Je krijgt (binnenkort) automatisch een mailtje met daarin de planning voor jou. Kun je niet? Regel dan zélf een vervanger in de appgroep van je zoon of dochter.

Barcommissielid
Als hulpouder kun je rekenen op ondersteuning van een ervaren barcommissielid. Deze vrijwilliger is verantwoordelijk voor en bedient de kassa. Hij/zij staat achter de bar en neemt de bestellingen op. Als hulpouder voer je uit en volg je de aanwijzingen van het barcommissielid op. Benieuwd wat een barcommissielid allemaal doet? Mail gerust naar [email protected], want we zoeken nog nieuwe barcommissieleden -:)

Wanneer?
Je wordt ingedeeld voor een shift die 3,5u duurt. Soms hoor je dat 2 weken van te voren, maar meestal is dat ruimer van te voren. Kun je niet? Regel zelf een vervanger, geef dit door en we plannen je opnieuw in. We gaan er vanuit dat je graag meewerkt. Tot snel!

Samen houden we de club sportief en gezond