2 November

Klusdag op zaterdag 5 november tussen 09.00 - 16.00 u

Zaterdag is er een klusdag, die bij wijze van proef, vrijwel de hele competitiedag in beslag neemt. Dit doen we om iedereen de gelegenheid te geven zijn of haar handen uit de mouwen te steken, op een tijdstip dat past!
Deze zaterdag is een hele tijd geleden al gecommuniceerd, dus we hopen dat een aantal mensen er in elk geval nog een béétje rekening mee heeft gehouden -:)). Voor de duidelijkheid, je mag natuurlijk zelf bepalen hoe laat je komt en weer vertrekt. Een uurtje of anderhalf pp, daar zijn we al heel blij mee!

Welke klussen hebben we zoal in gedachten?
- onkruid weghalen bij de fietsenstallingen en beukenhaag bij vlaggenmasten;
- onkruid veld 2 (grenzend aan gemeente-groenstrook);
- onkruid veld 3 (grenzend aan ETP-terrein);
- onkruid veld 3 (tussen 3 en gemeente groenstrook);
- netten ophangen goals veld 2;
- opruimen zaalbalken (wellicht inclusief vervoer);
- handdoekmachine herstellen;
- bankjes bij speeltoestellen plaatsen  (planken schuren en groen verven, betonnen frame in grond verankeren en wit verven).

Wil je svp laten weten of je erbij bent? En, wellicht ook aangeven welke taak je wilt uitvoeren? Met name de laatst genoemde zaken vergen wat inkoop-activiteiten.
Wij zorgen natuurlijk dat er een lekkere kop koffie of thee klaarstaat!
Stuur een mail naar [email protected].
Ps. Neem svp wel je eigen gereedschap mee! Wel zo handig.

MHCZutphen bestaat 115 jaar, dat vieren we op 11-12-13 november