14 November

Sfeerbeelden jubileumfeest

Ook zo genoten van het jubileumfeest? Wij in elk geval wel!

De stemming was opperbest, we hebben in een gezellig sfeer met elkaar kunnen bijkletsen, en er was voor elk wat wils. Hoe mooi is dat? Zonder vrijwilligers was dit niet mogelijk geweest. We bedanken in de voorbereiding en tijdens de feesten
Felicia, Cassandra, Evelien, alle (tijdelijke) barcommissieleden, Marjan, Ilse, Mariken, Richard, sponsorcommissieleden en nog veel meer voor hun enorme inzet. Dit is zeer op prijs gesteld. Waarvoor dank!

Om de swung er in te houden, en we kijken heel graag uit naar een volgend feestje, worden mensen met goede ideeën die weten van aanpakken, uitgenodigd mee te helpen.
We organiseren natuurlijk niet elke keer een groot feest. Maar feestjes voor bepaalde leeftijdscategorieën mogen ook georganiseerd worden. Meld je dus snel aan. En de eerste die we vragen te reageren zijn natuurlijk de leden die in O16 en/of O18 zitten. Dat begrijpen jullie natuurlijk wel. Mail naar [email protected].

MHCZutphen bestaat 115 jaar