29 November

Zaalhockey, hartstikke leuk!

Beste MHCZ-ers,

We gaan beginnen!

Vanaf maandag 5 december starten we weer met het zaalseizoen 2022/2023, hartstikke leuk! Vanaf volgende week zal er dan ook niet meer op het veld getraind worden en gaan we de winterstop in. (Bij vragen over het veld in de winter graag mailen naar de Technisch coördinatoren).

Waar vind ik het schema?

Het zaalschema is sinds 29 november te vinden op de site > trainingen > zaal > zaalschema 2022-2023. In dat schema staan de trainingstijden, welke hal er getraind word en wie de trainingen verzorgen. Het schema is ook te zien in de LISA app.

Hoe zit het met de zaalspullen?

De zaalspullen, zoals ballen, hesjes en pionnen die voor trainingsdoeleinden bestemd zijn, zullen aangereikt worden door het beheer vanuit de Hanzehal. Je kunt hen vinden in het horecagebied meteen rechts bij de hoofdingang.

Moet ik op- of afbouwen?

Het op- en afbouwen van de balken, de banken etc. voor en na de trainings/wedstrijd dagen zal altijd door de eerste en laatste teams gedaan worden. Voor de Jongste Jeugd op trainingsdagen zal er een schema worden gestuurd voor de ouders om hieraan bij te dragen.

Wanneer zijn er wedstrijden?

Het wedstrijdschema kun je ook terugvinden op onze site, bij 'wedstrijden' - zaal en in de LISA app.

Aanspreekpunt

Op het moment dat wij aan het trainen zijn of er wedstrijden worden gespeeld, zal er altijd een verantwoordelijke/aanspreekpunt vanuit de Hanzehal en de club aanwezig zijn.

Fluiten of zaalwacht?

Als je een wedstrijd(en) moet fluiten of als zaalwacht staat ingedeeld, word je hier tijdig over ingelicht via de mail. In dat bericht staat ook alle benodigde informatie voor die dag over het fluiten en takenpakket als zaalwacht.

Onze zaallocatie is:

Adres: Fanny Blankers-Koenweg 2 Postcode:7203 AA, Zutphen Hier zullen de trainingen en thuiswedstrijden plaatsvinden.

Voor hockeytechnische zaken kun je de volgende mailadressen benaderen:

- [email protected]

Voor alle overige vragen/opmerkingen het volgende mailadres:

Heel veel plezier!

Met sportieve groet,