22 Februari

Vertrouwenscontactpersonen stellen zich voor

Sinds enige tijd hebben we op de club twee Vertrouwenscontactpersonen, dat is heel fijn voor leden, ouders en andere betrokkenen. Kristel van Petersen en Kristel Severin stellen zich graag van jullie voor, in de bijlage van dit bericht.

Achter de schermen hebben ze hard gewerkt om informatie op de website duidelijker te maken, en binnenkort zien jullie hiervan het resultaat. Momenteel is deze pagina in ontwikkeling.

Voor dit moment geldt, bij zaken die een veilige sportomgeving betreffen, en die je niet met je coach/manager/trainer/coördinator of binnen je team kunt oplossen, kun je contact zoeken met deze Vertrouwenscontactpersonen [email protected].