24 April

Hockey jij volgend seizoen ook bij ons?

Nieuws afbeelding Beste MHCZ-er,
In de Boedelhofbrief 19 heb je meer kunnen lezen over het selectiebeleid en de team-indeling voor volgend seizoen. We hopen dat dat duidelijk is en je besloten hebt nog langer bij ons te hockeyen! Dat zien we graag -:))
Als je toch besluit om MHCZutphen te verlaten, dan kun je opzeggen tot en met 30 april 2023. Opzeggen doe je door een mail te sturen naar de ledenadministratie ([email protected]). We waarderen het als je een reden van de opzegging aangeeft, wellicht kunnen we hier als club iets mee doen! Van de ledenadministratie ontvang je een bevestiging van je opzegging.

Let op:
De uiterste opzegdatum is dus zondag 30 april 2023. Bij te late opzegging ben je verplicht het volgende seizoen contributie te betalen, ook als je niet gaat spelen. Als je opzegt en je je later toch bedenkt en weer inschrijft, berekenen we (her-)inschrijfgeld. Ook heb je dan geen zekerheid over een plaats op jouw speelniveau: de team-indelingen starten op 1 mei 2023.
Als je al eerder een afmelding hebt doorgegeven aan de ledenadministratie (dus niet uitsluitend aan bijvoorbeeld je coach en/of trainer) en deze is aan jou bevestigd, dan hoef je dit uiteraard niet nogmaals te doen.
NB:
Als je geen bevestiging hebt gehad, gaan we er van uit dat je niet hebt opgezegd!

Namens het bestuur,
Joke de Vries, Ledenadministratie