10 Mei

Hoe verder na opzegdatum?

Update
Tot 1 mei konden leden opzeggen voor het volgende seizoen. Redenen om op te zeggen waren meestal: verhuisplannen, studie buiten Zutphen of een andere sport. Een aantal leden zegden op omdat ze niet zeker weten in welk team ze terecht gaan komen of waren niet zo tevreden (meer). Met die laatste groep mensen is (individueel) gesproken.
Gelukkig zijn er heel veel leden gebleven én hebben wae ook nieuwe leden kunnen verwelkomen en daar zijn we blij mee!

We zijn ook verheugd te melden dat we een groot deel van de huidige trainers/coaches terug gaan zien op de velden in het nieuwe seizoen. Hoe fijn is dat?

Hoe verder?
De trouwe MHCZ-ers én de nieuwe leden worden de komende weken door de TC ingedeeld in nieuw te vormen teams. Zoals bekend zullen de teamindelingen maandag 19 juni gepubliceerd worden. Nog een paar weken geduld dus. Nieuwe aanmeldingen, en (her)aanmeldingen worden alleen meegenomen als er in de teams plek is en het team nog niet gevormd is. Aanmeldingen na die tijd worden conform TC-beleid verwerkt.

Inloopuurtje
De nieuwe teamindelingen zorgen altijd voor vragen of opmerkingen. We organiseren om die reden dit jaar ook weer een inloopmoment, zodat vragen direct kunnen worden beantwoord. We kiezen voor een persoonlijke aanpak, in plaats van beantwoording via de mail. Verdere informatie hierover volgt binnenkort.