27 Augustus

Kennismaking met hockey voor ouders, zaterdag 9 september

Heb je nog nooit gehockeyd, maar zou je het graag eens willen proberen? En willen kijken of hockey ook iets voor jou is?

Wij bieden ouders die nog nooit gehockeyd hebben graag de kans om op een laagdrempelige manier een aantal keren te komen trainen. Aansluitend is het mogelijk lid te worden van onze club.

We trainen in totaal 5 keer, op de zaterdagen van 09.00 – 10.00 uur. We starten op zaterdag 9 september en de laatste training zal op 7 oktober zijn. We trainen op veld 2. Ook als je niet alle zaterdagen kunt, ben je van harte welkom om te komen kennis maken met hockey.

Sticks zijn aanwezig, vanwege het beginnende karakter van de training is een bitje niet vereist.De training wordt gegeven door een aantal leden van de trimhockey / 7x7.

Hockeyervaring?

Voor ouders of anderen die al eens gehockeyd hebben, hebben we trimhockey, 7 x 7 en seniorenteams.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar: [email protected]

Doe je mee?