17 November

herhaalbericht * Hulpouder achter de bar? * herhaalbericht

Indeling barhulpen
In de weekenden na de vakanties zijn er teveel barhulpouders die afzeggen. Reden:het laat doorgeven van de ingedeelde dienst.
En dat kan kloppen, want hoe gaat zoiets? Een kijkje achter de schermen...
1) Tijdens de vakanties worden vaak de wedstrijdindelingen laat definitief gemaakt.
2) Die wedstrijdplanning word vervolgens in hoog tempo door Petra van het wedstrijdsecretariaat ingevoerd.
3) Aan de hand van de wedstrijdindeling, wijst Inka de bardiensten direct toe.

Ruilen
En ja, dan kan het voorkomen dat de toegewezen dienst niet goed uitkomt. Maar geen nood, ruil met een ouder uit het team van je kind(eren), en dan is het opgelost. Dit vraagt natuurlijk een beetje samenwerken in het team, maar hé, hoe leuk is het om je in te zetten voor de club van je kind(eren)? En een bardienst? Dat vraagt maar 3 uurtjes in die week, dat lukt toch wel?

Wat we hiermee willen zeggen:
1. Bevestig altijd je dienst als je ingepland bent
2. Als het je echt niet lukt om een bardienst te draaien, los het dan zelf op, en zorg dat je je dienst ruilt. We hebben namelijk alle hulp hard nodig.
Dit verwachten we van je, gewoon, in het teambelang en belang van de club.

En die ouders die wel gezellig met de Barcommissieleden de handen uit te mouwen steken, en ons allen een gastvrije ontvangst bezorgen? Daar komen vaak de mooiste gesprekken en ideeën uit voort. Veel dank en graag tot een ander moment.